Στ. Τάτσιος: «Πολύ άστοχη η δήλωση του Γουόκαπ – Εκτιμώ ότι θα λυθεί το όποιο πρόβλημα και θα μείνει στον Ολυμπιακό».
Στ. Τάτσιος: «Πολύ άστοχη η δήλωση του Γουόκαπ – Εκτιμώ ότι θα λυθεί το όποιο πρόβλημα και θα μείνει στον Ολυμπιακό»
Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό
όπου πας εσύ πάντα θα μαι εγώ
να σου τραγουδώ
Θρύλε ολέ, ολέ, Θρύλε ολέ, ολέ...
