Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε τη λήξη της συνεργασίας του με τον Σακίλ ΜακΚίσικ.
Παρελθόν αποτελεί και επίσημα από τους «ερυθρόλευκους» ο 35χρονος φόργουορντ, μετά από επτά χρόνια παρουσίας του στην ομάδα του Πειραιά.
Θυμίζουμε πως ο Αμερικανός άσος γνωστοποίησε την αποχώρησή του από την ελληνική ομάδα το απόγευμα της Τετάρτης (24/6), μέσω ανάρτησης στα social media.
Ο ΜακΚίσικ ήρθε στη χώρα μας για λογαριασμό του Ολυμπιακού τον Φεβρουάριο του 2020 και έκτοτε έγινε ένα από τα αγαπημένα παιδιά της «ερυθρόλευκης» οικογένειας, αποτελώντας πιστό «στρατιώτη» σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Με τους «ερυθρόλευκους», ο 35χρονος φόργουορντ κατέκτησε 4 πρωταθλήματα (2022, 2023, 2025 και 2026), 3 κύπελλα (2022, 2023 και 2024), 4 Σούπερ Καπ (2022, 2023, 2024 και 2025) και φυσικά την EuroLeague στο πρόσφατο Final Four της Αθήνας.
Ο «Σακ» μέτρησε συνολικά 211 εμφανίσεις στην Euroleague με τη φανέλα του Ολυμπιακού, έχοντας 7.9 πόντους, 1.8 ριμπάουντ και 1.6 ασίστ κατά μέσο όρο.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Σακίλ ΜακΚίσικ.
Μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή να πούμε «ευχαριστώ» στον Σακ, έναν παίκτη που από το 2020 μέχρι σήμερα, φόρεσε με πάθος και υπερηφάνεια την ερυθρόλευκη φανέλα, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας που πέτυχε σπουδαία πράγματα εντός και εκτός συνόρων.
Μαζί ζήσαμε μεγάλες στιγμές… Πανηγυρίσαμε τίτλους (μία Ευρωλίγκα, τέσσερα Πρωταθλήματα Ελλάδος 2022, 2023, 2025, 2026, τρία Κύπελλα Ελλάδος 2022, 2023, 2024 και τέσσερα Super Cup 2022, 2023, 2024, 2025) και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα.
Σακίλ, σε ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στον Ολυμπιακό και σου ευχόμαστε υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου.
Θα είσαι πάντα μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας».
