Ο τερματοφύλακας Μπάλσα Πόποβιτς ήρθε στην Ελλάδα για λογαριασμό του Ολυμπιακού και δήλωσε σχετικά:
«Θέλω να μείνω για πάρα πολύ καιρό. Θέλω να πάρω το νταμπλ και να αγωνιστώ στο Champions League».
Ένα μήνυμα προς τον κόσμο του Ολυμπιακού:
«Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Ανυπομονώ να σας δω στο γήπεδο».
Τι τον έκανε να απαντήσει θετικά στους «ερυθρόλευκους»;
«Πώς θα μπορούσα να πω όχι στον Ολυμπιακό;».
