Το σημερινό φιλικό του Ολυμπιακού με τον Ιωνοκό ήταν ξεχωριστό για τον Σοφοκλή Σχορτσανίτη. Ο “Big Sofo” καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να βρει την φόρμα του και να επιστρέψει στην ενεργό δράση, με τον Νίκο Βετούλα να τον επιβραβεύει, δίνοντας του χρόνο συμμετοχής στο σημερινό φιλικό.
Έτσι, ο Έλληνας σέντερ επέστρεψε σε ένα γήπεδο που μεγαλούργησε και είδε παλιούς καλούς φίλους, νιώθοντας σαν το σπίτι του, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν.
Η επιστροφή του «Big Sofo» στο ΣΕΦ (pics)
Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό
όπου πας εσύ πάντα θα μαι εγώ
να σου τραγουδώ
Θρύλε ολέ, ολέ, Θρύλε ολέ, ολέ...

