Ο κύκλος του Αλέξανδρου Πασχαλάκη στον Ολυμπιακό έκλεισε. Ο 36χρονος τερματοφύλακας ήταν γνωστό ότι δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του με την πειραϊκή ομάδα και το «αντίο» επισημοποιήθηκε την Παρασκευή (26/06).
Ο διεθνής τερματοφύλακας, ο οποίος πανηγύρισε ένα πρωτάθλημα, ένα Κύπελλο και ένα Conference League με την πειραϊκή ομάδα, αποτελεί παρελθόν.
Ο Πασχαλάκης είχε μετακινηθεί από τον ΠΑΟΚ στον Ολυμπιακό το καλοκαιρι του 2022. Υπερασπίστηκε την εστία των «ερυθρόλευκων» σε 79 αγώνες, ενώ πέρυσι έπαιξε σε 2 ματς Κυπέλλου και 1 στο Champions League.
Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα! / Thank you for everything Alexandros! 🔴⚪️🙏🏻#Olympiacos #ThankYou #Paschalakis pic.twitter.com/PvExHoRIvj
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 26, 2026
