Ο Ολυμπιακός πήρε την πρώτη νίκη στους τελικούς της Α’1 πόλο γυναικών κόντρα στην Βουλιαγμένη, με την διαδικασία να κρίνεται στα πέναλτι.
Σε ένα παιχνίδι με πολλές διακυμάνσεις που οδηγηθήκε στα πέναλτι, οι ερυθρόλευκες κέρδισαν με 15-13, πήραν προβάδισμα στους τελικούς και κράτησαν το πλεονέκτημα της έδρας.
Παρότι η Βουλιαγμένη προηγήθηκε μέχρι και με τέσσερα γκολ και είχε το πάνω χέρι σε όλο σχεδόν το παιχνίδι, η μαχητική Φωτεινή Τρίχά με τέσσερα σπουδαία γκολ στην τέταρτη περίοδο κατάφερε να στείλει το ματς στα πέναλτι.
Τα πέναλτι: 12-11 Σάντα, 12-12 Ξενάκη, 13-12 Πλευρίτου, 13-13 Κρασσά, 14-13 Τριχά, 14-13 απόκρουση Φαν Ντεν Ντόμπελστιν, 15-13 Σιούτη, 15-13 απόκρουση Φαν Ντεν Ντόμπελστιν
Τα οκτάλεπτα: 4-4, 0-1, 2-4, 5-2 (4-2 πεν.)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Γιώργος Ντόσκας): Σταματοπούλου, Κλεισούρα, Κουρέτα, Σάντα 2, Τριχά 5, Αντριους 1, Σιούτη 1, Δρακωτού, Νίνου, Πλευρίτου 2, Τορνάρου, Μυριοκεφαλιτάκη, Φαν Ντεν Ντόμπελστιν, Διρχαλίδου, Λαναρά
ΝΟ Βουλιαγμένης (Κυριακή Λιόση): Κοτσιώνη, Καϊάφα 1, Καλογεροπούλου 1, Φουράκη 1, Ξενάκη, Φουντωτού 1, Κρασσά 1, Τζούστρα 1, Ανδρεάδη 1, Μουλχάουζεν 1, Αγγελίδη 2, Καρύτσα, Ελμισιάν, Κοβάτσεβιτς 1
