Οι Τόμας Γουόκαπ, Μόντε Μόρις και Σακίλ ΜακΚίσικ ανέφεραν στο βίντεο που ανέβασε η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ, πως ένιωσαν όντας Πρωταθλητές Ευρώπης.
Οι Τόμας Γουόκαπ, Μόντε Μόρις και Σακίλ ΜακΚίσικ ανέφεραν στο βίντεο που ανέβασε η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ, πως ένιωσαν όντας Πρωταθλητές Ευρώπης.